Praskie stylizacje

.

piątek, 10 września 2010

Wspominkowo

Przyjechał do nas na weekend przyjaciel który był u nas ostatnio pod koniec czerwca. Dużo sie zmieniło od tego czasu. Szkoda, że nie widział jak to wyglądało wcześniej....
Po woli zapraszamy rodzinę i znajomych, a oni przecierają oczy ze ździwienia jak teraz pięknie wygląda nasze praskie mieszkanko.
A ja jestem taka dumna gdy tak mówią w zachwcie, bo przecież w styczniu nie wiedziałam jeszcze nic o wnętrzach. I trafiłam wtedy w gazecie na mieszkanko Kasi i Maćka i tak się zaczeła ta historia....ciekawe jak to było u Was? Już wczesniej interesowaliście się wnętrzami czy jak zaczeliście remontować?



6 komentarzy:

  1. Cudne jest to mieszkanko - proste, pogodne i kolorowe. A jak patrze na zdjęcia sypialni przed i po to aż nie chce mi się wierzyć, że to łóżko się tam zmieściło! Ba, widać jesteście cudotwórcami;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, sypialnia "przed" wygląda, jakby miała półtora metra szerokości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać takie przed i po, tutaj widać bardzo dużą różnicę

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak to było u Was? Już wczesniej interesowaliście się wnętrzami czy jak zaczeliście remontować?

    U nas zdecydowanie pierwszy był remont :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnica naprawdę niezła :)
    Bardzo ładnie po remoncie się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zmiany! Na prawdę odwaliłaś kawał dobrej roboty za co serdecznie Ci gratuluję, możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń